Azonnali fejlesztésekről állapodott meg a Wizz Air és a Malév Ground Handling

Azonnali fejlesztésekről állapodott meg a Wizz Air és a Malév Ground Handling

Azonnali fejlesztésekről, ezenfelül a közbeavatkozást igénylő területekről állapodott meg a magyar kötődésű Wizz Air diszkont légitársaság és földi kiszolgáló partnere, a Malév Ground Handling – közölte a két szervezet sajtótájékoztatóján.

A Wizz Air közlése alapján a légitársaság vizsgálatokat folytatott le, és a felmerült ügyeken konstruktívan dolgozott közösen a Malév GH-val, szem előtt tartva, hogy az utasélmény még mindig magas színvonalú legyen a főváros Liszt Ferenc Internacionális Repülőtéren. Szövetségben meghatározták az azonnali fejlesztést, ezenfelül közbeavatkozást igénylő területeket és megoldották a felmerült problémákat – olvasható a közleményben.

A légitársaság közölte ezenkívül: biztatják utasaikat, hogy panasz során a bizonyítékokkal közösen forduljanak a Wizz Airhez, a társaság kivizsgálja az ügyeket.

A Malév GH információja alapján társaságuknak kiemelten jelentős a jogszerű utastájékoztatás, azonfelül rangos kiszolgálás. A dolgozók tevékenységét a Wizz Airrel szövetségben folytonosan ellenőrzik és álláspontjuk alapján az utasokat a szolgáltatásokról és azok díjáról az előírásoknak megfelelően tájékoztatják.

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium július 30-án közölte sajtótájékoztatóján, hogy fogyasztóvédelmi hatósági eljárást rendelt el a Malév Ground Handling utasfelvételi gyakorlata okán, mivel sajtóhírek alapján a földi kiszolgáló a repülőtéri szolgáltatásokat – példaként a repülőtéri utasfelvételt – az előzetes tájékoztatásban szereplőnél magasabb áron forgalmazza az utasoknak. A Wizz Air ezt követően kilátásba helyezte a földi kiszolgálóval kötött szerződés felmondását.

mti